بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

این سایت بزرگترین مرکز دانلود آهنگ برنامه ها و سریال های تلویزیون است
بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

این سایت بزرگترین مرکز دانلود آهنگ برنامه ها و سریال های تلویزیون است

تیتراژ سریال دیوار+صوتی+دانلود

تیتراژ انتهایی سریال دیوار که از اوایل مهرماه در شبکه یک پخش میشه.


لینک به ورژن جدید سایت

نظرات 4 + ارسال نظر
بنیادگرا چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:03 ق.ظ

سلام. این سریال آهنگ اولش که قشنگتر از آخرشه! شما چرا فقط آخریشو گذاشتید؟

مائده دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:24 ب.ظ http://www.bikhiyal75blogfa.com

پس تیتراز مختار نامه کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
یعنی چی؟از صبح دارم دنبال اون میگردم...

لینک دانلود سریال مختارنامه:
http://www.tvsong.ir/1389/07/23/post-157/

هانیه پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:53 ق.ظ

سلام
ببخشیدمن تیتراژپایانی سریال وارث روازکجامیتونم دانلودکنم
من واقعاعاشق این آهنگم
ممنون میشم اگه لینک دانلودشوواسم بزارین

با سلام
تیتراژ مورد نظر شما در سایت قرار گرفت.
یا حق.
http://tvsong.ir/1391/09/02/post-359/

هانیه پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:58 ق.ظ

ببخشید
دوباره مزاحم شدم
یه سوال دیگه دارم اونم اینه که من تیتراژابتدایی سریال گوهرکمال روازکجامیتونم دانلودکنم اگه دارینش خواهش میکنم همینجالینکشوواسم بذارین
ازاین آهنگ خیلی خاطره هادارم توروخداواسم گیرش بیارین
ممنون

در حال حاضر به این آهنگ دسترسی ندارم در صورتیکه پیدا کردم حتما قرار میدم.
یا حق.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد